Sumqayıt şəhəri 21 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai müəllimi olan, layihə rəhbəri İradə Behbudova layihənin məqsədinə uyğun olaraq, ibtidai sinif şagirdlərinin Quiver artırılmış reallıq resurlarını istifadə edərək ən müxtəlif məzmunlarda öz yaradıcı aləmlərini inkişaf etdirməsi və müasir 4C bacarıqlarına uyğun tətbiq etmələri üçün, öz yaratdıqları artırılmış reallıq hekayə vərəqlərini digər məktəblərdəki həmyaşıdlarına məktub formasında göndərərək, qarşlıqlı öyrənməni müasir təhsil standartlarına uyğun şəkildə həyata keçirtmişlər.əlimlər zehni inkişaf və rəqəmsallaşmanı aşağı siniflərdən inteqrativ tətbiqini mümükün edən Quiver AR tətbiqləri əsasında Oyun Əsaslı Öyrənmə metodologiyası üzrəndə qurulmuşdur.Layihə təlimçisi Ayla Ramazanlı bildirmişdir ki, Şagirdlərin tərəfdaş məktəblərin şagirdləri ilə, öz yaratdıqları, rənglədikləri artırılmış reallıq hekayə vərəqlərini digər məktəblərdəki həmyaşıdlarına məktub formasında göndərərək, qarşlıqlı öyrənməni, ünsiyyət və əməkdaşlığı quraraq prosesin tamlığı və sistemliliyi həyata keçirdilər. Şagirdlər öz yaradıcı aləmlərində olan fikirlərini Quiver AR tətbiqi, imkanları vasitəsilə rəngləndirərək, 3D ölçülü canlandırılan model halında vizual hala gətirmiş, öz təxəyüllərinə uyğun situativ məktublar yazmışlar. Layihə eksperti Aliyə Əhmədovanın məlumatına əsasən, əməkdaş məktəblərin şagirdləri ilə Quiver məktublaşaraq bir-birinin ssenarilərini AR canlandırmış və hekayəni davam etdirmişlər. . Bu proses həm də şagirdlərin zehni inkişafının təhlili üçün də, onların müəllimləri üçün pedaqoji alət olmuşdur. Şagirdlə və üəllimləri müasir 4C bacarıqlarını öz həmyaşıdları ilə qarşılıqlı öyrənmə ilə inkişaf etdirmiş, yaratıcılıq, əməkdaşlıq, tənqidi düşünmə və ünsiyyət bacarıqlarını təkmilləşdirmişlər
Комментариев нет:
Отправить комментарий